Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kommunikáció Covid alatt

1:57 APeti 0 Kommentek Kategória : , , ,

 

kommunikáció a covid alatt

A Covid súlyosan érint sok hazai vállalkozást, kisvállalkozást. Vállalkozóként fontos az árbevétel, a bevételek növelése, vagy jelen esetben a megtartása a pandémia alatt is. A járvány ezt nagyon visszavetette és speciális helyzet alakult ki. Az emberek vásárlási szokásai drasztikusan megváltoztak, a kormány kijárási tilalmat rendelt el, és bezáratta a nyilvános éttermeket, mozikat, és sok üzlet is bezárt.

Kisvállalkozóként fontos, hogy az emberek halljanak a vállalkozásról, a szemük előtt legyen, és ne feledkezzenek meg róluk. Az Internet szerencsére több fajta ingyenes lehetőséget is kínál erre, és elég sok munkát és energiát befektetve eljuthat mindenki a látogatók elé. 

Online váráslás


Az emberek sokkal többet számítógépeznek és több ember érhető el online. Az Interneten keresnek a Google keresőben, online rendelnek ételt és ebédet, valamint webáruházban rendelik meg a szükséges árut, műszaki termékeket. Ezt az online aktivitást kell kihasználni és a saját előnyünkre fordítani.


Weboldal

Könnyen elérhetjük az embereket, ha a weboldalon megosztjuk a legfrissebb információkat, újdonságokat, és az újonnan kialakított szolgáltatásokat. A weboldal a saját média felületünk, amelyet minden vállalkozás előnyösen használhat megszólítva az új és visszatérő látogatókat. 

A honlapon megosztható olyan hasznos tartalom, ami segít az embereken, hasznos információt nyújt. Írni kell új blogbejegyzéseket, új cikkeket hasznos képekkel kiegészítve. Ha még nincs a vállalkozásnak blogja, akkor érdemes elindítani mielőbb a céges blogot.

A blog új látogatókat hozha a weboldalra, és a blogcikkeket megosztva a közösségi média felületeken (Facebook, Instagram, Twitter) gyorsan szerezhetünk olvasókat. Az elején érdemes Google ADS és Facebook hirdetést is elindítani a blog népszerűsítésére.

Facebook és Instagram

A Facebook és az Instagram a legnépszerűbb közösségi média felülett Magyarországon, ezért vállalkozóként ott kell lenni. Ott kell lenni, ahol az emberek vannak, ahol tájékozódnak, információkat gyűjtenek.
Használd ki Te is vállalkozóként ezt, és rendszeresen kommunikálj a Facebook oldaladon, az Instagram oldaladon, és a Twitteren. Minden poszttal elérsz valamennyi embert a követőidből, átlagosan 3-6 százalékot. De rendszeres posztokkal, érdekes témákkal és jó címekkel ezt az arányt növelheted.

További lehetőség a posztok kiemelése vagy hirdetése. Most minél többen látnak és halllanak rólad, annál jobb. A fennmaradáshoz szükség van erre. Ráadásul a pandémia alatt sokkal többen interneteznek.


Kommunikálj rendszeresen, és szerezz több látogatót, több bevételt!




KAPCSOLÓDÓ BEJEGYZÉSEK

0 hozzászólás